zaterdag 9 januari 2010

Nieuwe Challenge's!!

Hoi Hoi,

Deze week heb ik natuurlijk niet stil gezeten...
Aanstaande Zaterdag beginnen de challenge's bij DCL weer.
Dit keer met een nieuwe sponsor en een hele leuke Prijs!
Namelijk van DZ Doodles
Doe je ook mee?

De Sketch is dit keer van Rosalien :


Hieronder zie je 2 uitwerkingen.
De eerste met de digistamp van DZ Doodles
En het papier van Fancy Pants Holly Jolly

Dit is dezelfde sketch alleen zonder de digi stamp.





Nu verder met de gemaakte scraps....
Sinds korte tijd ben ik ook actief op het Forum van de Scrapotheek.
Daar komt iedere dag een inspiratie kaart te staan en deze vond ik zo cute dat ik het zonde vond om hem over te slaan!!

Je voutw het clipje naar achter en je klapt het tasje open!!
Het papier is van Imaginisce Twitterpated & Bo Bunny Kitchen Spice
Ook de tekst stempel is van Imaginisce.

Verder heb ik nog een 15x15 layout gemaakt voor in mijn boekje.
Deze opdracht komt ook van het forum van de Scrapotheek.
Een nieuwe challenge is de KwartaalChallenge... Er staan verschillende opdrachten die je kan uitvoeren.
Voor iedere uitgevoerde opdracht krijg je 1 punt. Hoe meer punten hoe meer kans op een Waardebon van 25 euro!!
Er komen wekelijks meer opdrachten bij om extra punten te verdienen...


Papier is van Bo Bunny Kitchen Spice, Making Memories Mistletoe, Pink Paislee Fetching & Melissa Franciss Attic Treasures. Verder heb ik gebruik gemaakt van een kraft tag, Making Memories Mistletoe Spiral Journaling Book (Clearsheet met vogel & santa's list lijntjes papier met gescheurde randen). De titel is van Cosmo Cricket Early Bird chipboard en als laatste heb ik de beige pearls gebruikt.


3 Crafty Comments:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes en super mooie layout heb je weer gemaakt. Geweldig!
Groetjes van Jacqueline

Jacqueline zei

Je bent lekker aktief, Patricia! Mooie kaarten en lootjes heb je gemaakt!
Groetjes,
Jacquelineambol

Gypsy Purple zei

This is lovely!!!