woensdag 13 januari 2010

Een nieuwe hobby is geboren...

Hoi Hoi,

Er is een nieuwe hobby geboren...
Ken jij het gevoel dat je van alles in huis hebt wat niet goed bij elkaar past?
Ik ken het als de beste!!
Daarom ben ik eens rond gaan kijken voor inspiratie voor een inrichting voor het huis.
Ik kwam op de romantische Scandinavische woonstijl uit.
Veel wit, met een oude look (dus opgeschuurde randen), veel 2dehandse spullen gewoon opnieuw opknappen, gecombineerd met de stijl van Jeanne D'Arc .
Ik heb hiervoor dus een nieuwe blog aangemaakt zodat ik mijn ideetjes en creativiteit hierin kwijt kan.
Deze blog heet Sweet Secondhands.

Jullie zullen de aankomende tijd iets minder van mij horen op scrapgebied.
Scrappen is en blijft een hobby alleen ik zag het voort meer als mijn werk.
Ik moest iedere dag scrappen en het is voor mij een uit de hand gelopen hobby.
Ik heb even een rustperiode nodig om even de rust aan mezelf te geven!!



10 Crafty Comments:

Margot zei

ik ga je daar volgen!

Jacqueline zei

Wat een leuke nieuwe hobby! Ik zal zeker af en toe eens een kijkje komen nemen.
Jammer dat je wat minder gaat scrappen, want je hebt een hele leuke stijl. Maar als het een obsessie gaat worden, moet je inderdaad even gas terug nemen.
Veel sukses!
Jacqueline

miriam zei

Dag patricia

Nogmaals jammer dat je gestopt bent ,ik zal je leuke apartte kaarten dan ook gaan missen.
Ik heb toch nog iets klaar staan voor je op mijn blog

groetjes miriam

Loveforpiemonte zei

Hoi Patricia,
Kom via via op je site terecht. Deel je passie voor oude spulletjes en Jeanne D'arc (ook net ontdekt trouwens). Ben je dus gaan volgen en ga nu ook even naar je andere blog.
Groetjes Madelon

Heidi zei

Hoi Patricia

je vroeg waar die stempels vandaan kwamen op de geurzakjes?
Nou, dat geen geen stempels maar digitale ontwerpen die ik zelf heb gemaakt!
En die heb ik weer op de stof geprint.

groetjes Heidi

Lovely Vintage zei

WOW, Patricia ... your cards are sooo wonderful! Bea

@nne zei

Bedankt voor je bezoek! Ik ga meteen eens rondneuzen op je andere blog. Met vriendelijke groet, @nne

Duchess of Tea zei

Hello Patricia darling thanks so much for visiting my cottage and for the kind words you left behind, much appreciated. You have a lovely blog, full of pretty photos and now I am off to look at more posts. I look forward to future visits with you of tea and talk.
Love & Hugs
Duchess

me and alice zei

Hello Patricia!!!
Wish you a wonderful weekend too!!!
kram Susanne

Duchess of Tea zei

Patricia darling, I popped in to personally thank you for the sweet birthday wishes you left for Christopher. We are both ever so grateful for you kindness.

Love & Hugs
Duchess