zondag 1 november 2009

Beterschapskaartje

Hoi Hoi,

Ik heb vandaag weer lekker gescrapt...
Ik heb nog nooit een beterschapskaartje gemaakt dus ik vond het tijd worden dat ik die eens 1 ging maken!!

Ik heb gewerkt met Kraft Cardstock, Papier van Pink Paislee Fetching, men nieuwe Martha Steart Pons Doily Lace, een boompje van Pink Paislee Enchanting, Letterstickers van Making Memories en wat bijpassende lint en touw.

Aan de binnenkant kun je voor de zieke nog 3 zakjes thee in kwijt,
Want je moet er natuurlijk voor zorgen dat de zieke weer helemaal opknapt!!





5 Crafty Comments:

Ann zei

Wat een leuke kaart ! De theezakjes zijn een superleuk idee !

groetjes Ann

Romy zei

Ik vond het ook heel erg leuk gisteren en heel gaaf om iedereen eens in het echt te zien! Erg grappig: ik herkende je direct van je avatar. Je kaartje is heel erg gaaf geworden! Leuk idee om er theezakjes in te doen voor de zieke.

Bea van Ette zei

Wat mooi!!! Een plaatje

Groetjes, Bea

Dora zei

Wat enorm gaaf gedaan, een super idee......moet ik onthouden!

Xan zei

Hai schattebout,
ff laten weten dat ik jou volgertje ben geworden! Erg leuk blog man! Ik zal m vaak volgen!
Dikke knufferd!