zaterdag 4 april 2009

Druk, Druk, Druk!!

Hallo Scrappers,
Na 2 weken hard werken en veel gescrap, heb ik eindelijk weer ff tijd om men blog te updaten!!
Ik heb ondertussen deel genomen aan een Foto swap, een CirkelJournal & een LO swap... Dat is nog niet alles hoor, daar horen jullie meer over als ik alles heb opgestuurd en terug heb gekregen.
Hieronder zie je de Foto swap van het Scrapsite forum.
Je stuurt een foto op naar je "Partner" waaraan je gekoppeld bent en je maakt hiervan een kleine LO van 20x20cm.
De eerste foto is de Foto swap die ik voor Marcia heb gemaakt.
De 2e Foto swap heeft Marcia voor mij gemaakt.
Bedankt Marcia, ik vond het ontzettend leuk om hem voor je te maken!!


Hieronder zie je de Circel Journal die ik voor Monique heb gemaakt.
Deze was van het Scrappers Anonymous Forum en het thema is Uitstapjes.
Ik vind het Dolfinarium nog steeds het leukste uitstapje om naartoe te gaan en heb hier dan over gescrapt. Op de label moest je jezelf voorstellen en de 15x15cm LO heb ik een foto van mij, men vriend en men broertje in het dolfinarium geplakt. Op d achterkant was het de bedoeling om het adres van het uitstapje te plaatsen.


Hieronder zie de scrapspullen die ik gister heb ontvangen voor de LO swap.
deze werd gehouden op het Scrappers Anonymous Forum en ik werd gekoppeld aan Norbiba.
Het is de bedoeling dat wanneer je gekoppeld bent een LO gaat samenstellen voor elkaar.
ik ben heel erg blij met de spulletjes en ga er zo vlug mogelijk een LO van maken!!
Bedankt Norbiba!!

1 Crafty Comments:

Jacqueline zei

Je bent flink bezig geweest, Patricia! Leuk hè, die swaps? Je hebt trouwens hele leuke dingen gemaakt en ook hele leuke dingen terug gekregen.