dinsdag 8 december 2009

Daily December Dag 7 & 8

Goedeavond!!
Hier weer een update van mijn Daily December Albummetje.
De bladzijdes uit het Album van Dag 7 & Dag 8:



En de Dagfoto's van 7 & 8 December:


In plaats van een Dagfoto heb ik voor de verandering een top7 gemaakt van mijn lievelings KerstFilms.


En op 8 December kregen we een Kerstpakket (dat krijgen we ieder jaar) van mijn Opa & Oma.
Gewoon een Goedgevulde Doos met alleen maar lekkere dingen erin!!
Zo zat er ook dit stamppotboekje in van Blond Amsterdam.
Mijn favorietje op dit moment, want wij zijn erg dol op Stamppot!!


1 Crafty Comments:

Karin zei

Je boekje is echt helemaal super aan het worden! je hebt er ook een supermooie kit voor aangeschaft. ben benieuwd hoe het is als je de foto's er straks allemaal in hebt zitten. Veel plezier met het verder maken van je DD!
Groetjes,
Karin