dinsdag 1 december 2009

Daily December Album & Dagfoto 1 December

Hoi Hoi,

Ik en een aantal forumgenootjes hebben onszelf gewaagd aan de Daily December.
Het idee komt van Ali Edwards.

Dus vorige week ben ik met het album begonnen en vandaag vond ik het tijd worden om jullie iedere dag even op de hoogte te brengen van zowel de albumpagina als de foto die ik die dag gemaakt heb!!
De foto's zelf ga ik pas in Januari in het album plaatsen, heb namelijk geen printer (*schaaaaaaaaam)
En anders blijf ik aan het bestellen.... Dus vandaar dat ik het de foto's even plaats zodat jullie toch mee kunnen genieten!!

Dus heb flink inkopen gedaan voor het album...
De gehele collectie van Making Memories Mistletoe!!


Oke, nou voor de buitenkant van het album heb ik gekozen om karton te gebruiken.
Je weet wel gewoon een oude kartonnen doos, een stuk uitgeknipt en de bovenste laag er half afgepulkt.
De randen heb ik bewerkt met Gesso en Creamotion Inkt Pad kleur Ruby.

En dan de blz van dag 1


Met uiteraard de dagfoto van 1 december...
Vond het zo moeilijk... Ik moest werken en ik wist echt nog niet wat ik moest fotograveren...
Maar toen zag ik de leuke spiegel weer waar ik iedere keer ff in kijk of ik er nog fatsoenlijk bijloop!!
Kijk zelf maar...


Tot morgen!!

0 Crafty Comments: