maandag 16 november 2009

Birthday Carrousel

Hoi Hoi,
Van het weekend ben ik weer flink bezig geweest voor het 5 december kadootje voor mijn schoonmoeder.
Ze vraagt al een jaar lang of ik een verjaardagskalender wil scrappen en het kwam er maar niet van...
Nu was ik aan het bloghoppen en kwam ik ineens een supergave merry go round carrousel tegen en wist meteen wat ik wilde maken!!

Dit is ie dan geworden...

En een fotootje van de bovenkant...

Moet zeggen dat de kwaliteit van de foto's echt bagger is en veelste donker... en dus word het voor mij gewoon een keer tijd om een daglicht lamp te halen!! Nu moet ik zeggen het weer van vandaag wil ook niet echt opklaren dus het blijft vandaag wel een beetje donker hierbinnen...

CarrouselRecipe:
Patterned Paper: Kraft Cardstock, Basic Grey Urban Prairie
Embellishments: Prima Marketing Flowers & Leafs, Brads, Buttons, Ribbons, Charm, Pink Paislee Enchanting Chipboard, Maya Road Calendar, Bind Ringen
Tools: Picture Punch Butterfly
Ink: Gesso, Distress Ink Tea Dye
Stamp: Elzybells Art Stamp "Hope your birthday is as special as you are"
Basics: I have used an empty chocolate box to set this up!!
It's really amazing what cheap things can do for us as Scrapping Maniacs!!

3 Crafty Comments:

sam zei

echt ontzettend gaaf geworden!

papertrails leaver zei

beautiful!

Dora zei

Helemaal super!