donderdag 12 maart 2009

Een gezellig middagje scrappen!!





Vanmiddag was men moeder hier geweest.
We hadden afgesproken dat we eens een gezellig middagje gingen scrappen.
Men moeder heeft nog nooit niet echt gescrapt en wilde graag een kaartje maken op de manier zoals ik het altijd doe. En ow ow ow wat heb ik gelachen... Ik hoor van mijn collega's precies hetzelfde en allemaal zeggen ze dat ik gewoon aanmodder, scheur en frommel en plakkerdeplak en daar komen altijd de mooiste crea's uit bij mij. Dus mijn moeder wilde hetzelfde maken met mijn techniekjes!! Heel voorzichtig natuurlijk bang dat ze iets molt hahaha...
Maar ze mocht uit mijn bak met restpapier wat leuks uitzoeken en dat heeft ze heel goed gedaan, ze heeft de hele kaart zelf gedaan, ik heb alleen wat kleine aanwijzingen gegeven (hoe ze papier moet frommelen, het papier scheuren en de randen opruwen).
Ik vind hem echt super geworden en denk wel dat men moeder ook een beetje scrapverslaafd word... we hebben namelijk al besproken dat we eens in de maand een gezellig scrapdagje gaan doen!!!

4 Crafty Comments:

* Daniƫlle * zei

Hartstikke leuk joh! Enne... moeder van Patricia, goed gedaan zeg!

Ellen de Boer zei

Hey wat leuk, mijn moeder en ik scrappen ook regelmatig samen! Jouw moeder kan het al wel goed zeg!

Groetjes ellen

Unknown zei

O wat leuk, je moeder heeft talent. Jullie lijken zowel scrapgewijs als qua uiterlijk op elkaar... echt twee druppels water..

xx Kim

Mandy zei

Super leuk!
Ik heb mijn moeder ook al aangestoken!