maandag 3 november 2008

De wedstrijden van October

Nu de winnaars bekend zijn mag ik mijn crea's van de october wedstrijden weer laten zien!!
Hierboven zie je de door mij gemaakt LO voor de wedstrijd van october, met als voorwaarde dat je minstens 2 verschillende merken dessinpapier moest gebruiken.
Ik heb de merken, foofala, sassafrass lass, scenic route en jenni bowlin gebruikt. De titel is van feltthickers en het kroontje op de foto is van grungeboard. De tekst op de achtergrond komt uit de songtekst van India Arie.
De foto is van mijn moeder toen ze ong 6 of 7 jaar was. Ik heb haar deze LO dan met haar verjaardag gegeven!! Helaas had ik met deze LO niet gewonnen ik stond op de 2de plaats.
Met dit kaartje heb ik meegdaan aan de kaartenwedstrijd van october en het thema was "Zomaar". Het papier is van Sassafrass Lass en de vlinder is een stempel.
Ook met deze kaart heb ik helaas niet gewonnen en ben weer 2de geworden hahaha.


1 Crafty Comments:

margret zei

Een hele leuke kaart en LO Patricia, jammer dat je 2 keer als weede bent geeindigd (voor de prijs) Maar goed dat je aldoor zoveel punten scoort!