dinsdag 4 november 2008

Dag 1 van Project 365




Hallo Bloggers,


Ik ben begonnen met een nieuwe uitdaging...

Namelijk Project 365.

Sommige van jullie zullen het al wel kennen, maar ik leg het nog wel even uit...

De bedoeling is om iedere dag minimaal 1 foto te maken en dit een jaar lang.

Waarom ik dit doe?

Ten eerste omdat ik dan heel het jaar terug kan zien wat ik gedaan heb en wanneer zodat ik niks vergeet in mijn leven.

Ten tweede kan ik dit ook gebruiken om te scrapbooken, want dat doe ik heel graag.

Zo blijft het een herinnering voor later.

En ten derde, door iedere dag te fotograveren maakt mij een betere fotograaf en leer ik mijn camera beter kennen, je gaat meer kijken naar compositie's en je geeft uiteindelijk meer om de effecten die je er mee kan krijgen!!

Mijn nieuwe uitdaging in mijn ordinaire leven...

5 Crafty Comments:

Dilly zei

Hey Patricia, mooie foto hoor en ik bewonder jou dat je zo'n groot project begint. Succes ermee.

Jacqueline zei

De kop is eraf, Patricia. Ik ben heel benieuwd naar alle mooie foto's. Deze mag er in elk geval zeker zijn! Je hebt me nu wel aan het twijfelen gebracht, ik vind het een heel leuk projekt, maar ik ben zo bang dat ik het niet vol ga houden.

Unknown zei

Hihi! die ketting heb ik ook, grappig :-)

Succes de rest van het jaar :D

Janine zei

leuk dat je dit gaat doorpakken! ben echt heel benieuwd wat je allemaal gaat fotograveren!
het begin is in ieder geval al goed gemaakt! ;)
succes! :D

Fia zei

Nu al een heel mooi begin, ben benieuwd naar het vervolg, heel knap van je Patries!!