vrijdag 3 oktober 2008

A wild Note!!

Gister ben ik weer aan de freubel geweest.
Ik heb een kant en klare lichtblauwe kaart gepakt van de action en daarop een stuk gekleurd ribbelkarton geplakt. Daaroverheen een bladzijde uit een oud boek en heb daar gesso op gesmeerd. Ik zag een plaatje uit de veronicagids en heb deze uitgeknipt en opgeniet. Leuk strikje gemaakt van lint en de letters komen ook uit de veronicagids!! Hoe leuk kan scrappen zijn zonder dure spullies!!

4 Crafty Comments:

Anneke Wijers zei

Oh, dat heb je heel leuk gedaan!!!
Wat een uitkomst, die Veronicagids.

Jacqueline zei

Zoals ik ook al op het forum gemeld heb, vind ik dit zo'n kunstzinnige kaart. Echt heel mooi!

margret zei

Heel mooi kaartje, ook leuk om te lezen hoe je hem met echte scraps hebt gemaakt!

Unknown zei

mooi kaartje!