maandag 18 augustus 2008

LO Woof

Gisteren was er op het Tessa TegendraadsForum een online crop die toch wel erg mooi was!
Helaas kon ik mijn draai niet gevonden krijgen en heb ik er iets anders van gemaakt.
In de laatste Creatief met Foto's (nummer 32) kon je zien hoe je leuk kon scrappen zonder veel dessinpapier.
Ik heb als achtergrond een geel Cosmo Cricket dessinpapier gekozen.
Daarna heb ik een rondje uitgeknipt en schuin boven de foto geplaatst.
Hieroverheen is een journalingticket en een chipboard ster met glitters geplakt.
Daaroverheen is een grote papieren bloem (possies) geplaatst met 3 painterly petals flowers.
Langs de bloemen zitten 2 transparante sheetjes met een printje erop.
Om het geheel af te maken heb ik tape onder de foto geplaatst op de plaats waar de titel komt. Toen heb ik met acrylverf en plastic bubbelfolie een leuk accentje gemaakt daar hier en daar aan te tippen met de verf en folie. Onder op de foto zit nog een knoop en de letters van de titel zijn feltthickers!
XxX Patricia

10 Crafty Comments:

Janine zei

Leuk gedaan hoor! super! :D

Eveline zei

wat een mooie lay-out ! en een super leuke hond ook !!!

Ageeth zei

Wat leuk gedaan !!

* Daniƫlle * zei

Ik vind hem erg mooi geworden! Lekker fel papier bij deze foto.
Fijn dat zo'n online crop je inspiratie even terugbrengt.

Groetjes,
Daniƫlle

Jola zei

Oh, die is mooi zeg!!Staat ook nog op mijn to do lijstje; scrappen zonder papier!

Liesbeth zei

Leuke blog heb je!
Vind je het goed dat ik je toevoeg aan mijn blog?

groetjes Liesbeth

Ellen de Boer zei

Superstoer Patries!!! Mooie foto ook..enne, vind je het erg als ik m ga liften voor mijn bullie???

Groetjes Ellen

Dilly zei

Patricia hij is erg mooi geworden, zo zie je maar dat je zonder designpapier ook een hele mooie LO kan maken.

Groetjes Dillyqmbly

margret zei

Hele mooie LO geworden hoor.
Stoer en toch lief.
Bij dat je weer scrapspiratie hebt gevonden ;)

marjan zei

Ben even op je Blog aan het rondkijken geweest...er staan prachtige werkje op !
Deze vind ik super,had ik al op het forum gezegd;)
Stoere LO voor een stoere hond !
Leuk dat scrappen zonder designpapier zo gaaf kan zijn.